Midden-Amerika - Reisverslagen van Maarten Kamphuis - WaarBenJij.nu Midden-Amerika - Reisverslagen van Maarten Kamphuis - WaarBenJij.nu
Midden-Amerika

Eindelijk ga ik het dan doen, de reis waar ik al een jaar of tien over droom, die ik eigenlijk vorig jaar al zou maken: samen met mijn vader naar Midden-Amerika.

Mijn eerste reis buiten Europa gaat meteen een flink intensieve worden: in iets meer dan 3 weken rondtrekken door Zuid-Mexico, Guatemala en het noorden van El Salvador en Honduras. Half overwoekerde Mayasteden, Spaans-koloniale steden, zowel regenwouden als dorre vlaktes, actieve vulkanen en witte stranden met helder blauwe zee staan ons te wachten.

Extra beladen is deze reis wel, twee weken geleden is mijn oom Bas na een lange strijd tegen kanker overleden. Ruim een week daarvoor heb ik hem nog gezien en het enthousiast gehad over deze reis. Vandaar dat een van zijn laatste wensen was dat we deze mooie reis wel zouden gaan maken. Dat gaan we dus zeker doen, voor een van de mooiste mensen die ik ken.

Omdat me al een aantal keren gevraagd is of ik regelmatig wat kon laten horen over ervaringen tijdens deze reis zal ik dit verslag hooguit 2 tot 3 keer per week updaten.

Woensdag 7 augustus vertrekken we.

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2013

The highlands

15 Augustus 2013

Chiapas

10 Augustus 2013

Yucatan

03 Augustus 2013

Nog 4 dagen...
Maarten

Actief sinds 02 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3886

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

Midden-Amerika

Landen bezocht: